Smiley faces

I need to know this cause I noticed you're smiling
Out in the sun, having fun and feeling free
And I can tell you know how hard this life can be
But you keep on smiling for me

(Gnarls Barkley)

Och så hittade jag något värt att le över. Ny musik, äntligen. Det var så länge sen jag hittade något men nu har jag nog hittat min sommarskiva - St. Elsewhere.

(Förresten, när jag såg videon till Crazy för första gången så fick jag en sån där varför-kom-inte-jag-på-den-idén-först-känsla som jag får kanske en gång per år. Fenomenal!)

Kommentarer:
Postat av: Terese

Håller med om att Crazy med Gnarls Barkley är bra, har inte sett videon dock. Jag har en annan version också av samma låt med någon som heter Ray Lamontagne, som är mycket lugnare.
Var hittade du hela albumet? Jag har letat ett tag, men har inte hittat något annat än just Crazy.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits