Sjuka lilla jag

För att anknyta till föregående inlägg så blev det kväll, natt och morgon. Men jag förstod att något gick fel i den ypperliga planeringen när jag tre timmar innan jag skulle vara plats i tentasalen fann mig hulkande över toalettstolen ända till varenda lilla vattendroppe hade trängts ur magen. Jag försökte dricka lite, få i mig lite snabb energi, satt på köksbordet och tänkte "nä, jag får bara inte missa den här tentan, bara jag slutar spy så går jag dit, hur kasst jag än mår" och i nästa sekund så satt jag åter lutad över toalettstolen och hostade och harklade.

Jag vet inte vad det var som orsakade det, men tentan fick i alla fall skjutas fram, liksom karnevalsplanerna. I dag känner jag mig lite piggare och tänker inte missa karnevalståget. Jag tänker inte gå här och sura för min otur att ha väntat i fyra år på lundakarnevalen och sedan missar det. Så nu är jag nyduschad, har ett par kardemummaskorpor i magen och ska snart iväg.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Hur mår du nu Gabbi? Hoppas det blivit bättre! Retligt med tentan, men det är ju inte så mycket att göra åt. Krya på dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits