På fötter

Jag har kommit tillbaka på fötterna igen efter en ytterst konstig helg. Kroppen är lite mör eftersom den inte har fått ordentlig näring på fyra dar. Nu är det inte så mycket kvar i skolan heller så det var inte direkt något som drog mig upp ur sängen i morse. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra mer än att läsa den där tyska boken fram till nästa onsdag. Borde väl komma på några smarta tidsfördriv så att jag inte helt ruttnar bort, helst några som inte kostar pengar. Men just nu kan mitt huvud bara tänka VILA.

Fick sommarjobbsschemat i dag. Det var lite mindre hektiskt än vad jag trodde och jag blev först orolig att jag fått för lite dagar, men efter att ha jämfört det med förra årets schema så såg jag att det bara var 4 dagar mindre. Fyra extra jobbardagar ska jag nog kunna fixa på något sätt. Schemat är förvisso preliminärt men jag kunde inte låta bli att jämföra det med viktiga datum under sommaren:

- Jag börjar inte jobba förrän den 28 juni - efter både gruppspelsmatcherna och åttondelsfinalerna i fotbolls-VM! Jag missar inte heller mer än någon halvtimme av kvartsfinalerna och semifinalerna och är ledig den helgen då brons- och guldmatchen går.
- Är förmodligen ledig under Rotrock i Landskrona.
- Är förmodligen ledig under Islandvibration på Ven.

Wih!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits