Balkonglycka

Solen ligger på, så ytterdörren har fått stå öppen hela dagen, både i går och i dag. Erik har pluggat ute på balkongen. I dag var tre av hans kursare här för att jobba med ett grupparbete.

Balkonglåda

En av balkonglådorna som jag har planterat.


Balkongbord

Här satt Erik med sina kursare och jobbade. Lagom jobbigt.


Balkongklätter

Den här växten lämnade hyresgästen som hade lägenheten före oss kvar. Den har stått i brun prakt hela hösten och vintern men nu har gröna blad slagit ut i hundratal.



Kommentarer:
Postat av: Terese

Konstigt att vi skrev om balkonger båda två idag, fast du har faktiskt en. Ser hur härligt ut som helst det där ju! Och vilken fin blomlåda du planterade!
Jag önskar lite att jag kunde flytta hit min Skövdebalkong. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits