Ännu finare fisk

På något magiskt sätt kom jag in till stan utan att bli blöt. I vanliga fall brukar det vara uppehåll fram till när jag ska ut och regna fram till jag kommer under tak igen. I dag var det tvärtom. Och jag och handledaren var äntligen på samma våglängd. Det var inget oförståeligt tjafs om smågrejer utan klarhet och den efterlängtade kommentaren "Du har ett godkänt på det här materialet." Nu ska jag fixa till några smågrejer och därefter säga till mig själv att jag är färdig. JAAAA!!

Det var perfekt att få det beskedet i dag och ha lite tid nu på eftermiddagen att fixa till det hela för onsdag-torsdag-fredag ska jag gå bredvid på mitt sommarjobb för att lära mig om hur det går till. Dessutom har jag lektion i morgon och på torsdag, så då kommer jag vara upptagen från 10 på förmiddagen till halv tio på kvällen. På fredag jobbar jag heldag också. Men men, vad kan göra en olycklig och trött nu? Snarare rusar euforisk energi i varje kubikmillimeter av kroppen.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Åh... GRATTIS!!! Så skönt det måste kännas! :D Härligt att Arne äntligen gav sig och kunde ge lite klara besked. Kram.

Postat av: Terese

Haha.. ja, gratis galgar är ju trevligt. :) Jag hade tänkt köpa en bunt såna (kan man bunta galgar?) på IKEA, för där är de inte så dyra, men så kom jag fram till att jag inte har plats för några i garderoben.. så det fick va.

2006-05-02 @ 17:56:43
URL: http://tessi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits