Vem har tid att blogga?

Hemkommen från träningen, från en skoldag, från Landskrona där det hanns med både att träffa Eriks släktingar och våra vänner. I går pluggade jag adjektivböjningar tills Dan och Melissa kom och fick oss med till Kulturen, där vi såg Bröder Glöder spela och även vandrade runt på utställningarna. På träningen i dag märkte jag att kroppen stretade emot.

Jag flänger runt, som mamma skulle ha sagt. Och jag funderar över vilka sorts människor som lever i en sådan ospontan och datorbunden tillvaro att de har tid och möjlighet att blogga.

Men kommer även på att jag säkert kommer få äta upp det där. Jag stänger mig inne nu och surar över vädret en stund. Det snöar och snöar och frustrationen växer över att det inte finns någon att skylla på!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits