Nästa år blir precis likadant

Anledningen till att jag också ställer mig i kön är att jag är uppväxt i ett sånt system. Gör dittan, gör dattan. Låt andra ta besluten åt dig, låt andra bestämma vad som är moraliskt rätt och fel. Så fort man tar ett steg över linjerna förkastas det.

En sak kommer förbli densamma nästa år som detta. Och det kommer vara så till dagen jag dör. Det är att jag gör som jag vill. Jag kan inte leva efter andras regler, då är man ju inte "sig själv"...

Gott nytt år önskar jag i alla fall alla.
In the world where every neighbour is a friend
...

Kommentarer:
Postat av: Terese

Gott nytt år till dig också!

Det är bra att du försöker göra precis som du själv vill, det bör man.

Kramar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits