Mycket...

Det händer mycket och det är rörigt och uppochner både inuti och utanpå och dessutom har jag funderat på att förändra hela bloggkonceptet, för det fungerar inte. I vilket fall så är det som mest flyttrörigt nu och i dag hoppas jag att våra kompisar kommer för att hjälpa till att bära lådor och möbler för jag har lockat dem med nybakta scones till frukost. I går var vi på fest (för första gången på hur länge som helst) och det var fet reggae som livemusik. I veckan har jag mest läst (Peer Gynt och franska dikter) och lyssnat mig igenom typ halva Brott och straff på talbok och packat samtidigt, bråkat och gnällt med Erik och sen kramats och pussats och sen stressat som en tok och lagt mig på golvet som en matta just för att jag känt mig så lååååg... Träffade Helena från gymnasieklassen (som jag inte träffat sen studenten) på SOL-centrum häromdan och det blev en lång catch-up om vad alla har gjort och vad alla gör. Anna och jag har varit på studentafton och ryst till Tranströmer-dikter och den fjärde oktober ska vi lyssna på José Saramago och jag kan bara inte bärga mig...

I vilket fall - några klunkar till kaffe och sen blir det plocka plocka i skåp och ur hyllor och ragga lådor och bära och samla folk. Chill!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Om ni vill ha hjälp nån dag eller kväll när jag är ledig så är det bara att säga till.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits