Packa, städa, tvätta, fira midsommar

Ja, nu är jag i princip klar. Har tvättat och städat hela lägenheten och diskat och packat i Idas finfina Haglöfs-ryggsäck. Nu börjar jag få lite resfeber. Tänk Lissabons kulliga vägar, tänk havet, tänk 40 grader, tänk avkoppling, tänk god mat. Jag har velat åka till Portugal hur länge som helst och nu bär det äntligen av...

Gnällde i går över hur synd det var om mig som inte fick fira midsommar som vanligt folk med sill och nubbe och nypotatis men som vanligt så vände det som skulle bli tråkigt till något roligt ändå, för det blir lite firande ändå med Eriks pappa. Kan någon slå en skånemidsommar? Nej, tror inte det.

Möjligen hittar jag en dator som jag kan blogga på i Portugal. Puss och kram på er i alla fall.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits