Virrigt

Jag har promenerat i regnet, glömt bort att äta, druckit kaffe. Snart ska jag ringa LKF och se om jag kan få ännu mer info om var vi ska flytta. Erbjudanden är som följer:

 

- Väster (Örnvägen). 3 ROK, 76,8 kvm, 3:e våningen. Hyra 5169:-. Inflyttning 1/10.

- Väster (Örnvägen). 3 ROK, 73,9 kvm, 2:a våningen. Hyra 5091:-. Inflyttning 1/11 eller tidigare enl. ök med nuvarande hyresgäst.

- Norr (St. Hans Gränd). 3 ROK, 87,0 kvm, 2:a våningen. Hyra 5855:-. Inflyttning 1/10. Med garage och tvättutrustning.

 

Vi hoppas på dem på väster i första hand, men det går väl alltid att hyra ut ett garage om vi nu skulle få den på norr. I vilket fall är erbjudandena toppen. Besked kommer senast v.33... Då har man fortfarande över en månad på sig innan vi flyttar ut härifrån. Oh jo, jag börjar nästan tro lite på världen igen. Slit lönar sig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits