Lord just kissed my ass

Lagom groggy hade jag just dragit upp mig från min sovmorgonsvila (5 timmars sömn) och av någon konstig dragning ställde jag mig i hallen blickstilla, som att jag väntade på något (egentligen kändes det inte alls magiskt, utan mer som att jag behövde kaffe), när det plötsligt rasslade till i brevinkastet och tre kuvert damp ner på golvet - heliga budskap från himlen, tre lägenhetserbjudanden damn it! Tre olika treor - två på väster, en på norr - alla passar egentligen bra med hyra, datum, storlek, läge... Och alla har sina egna fördelar så jag blir verkligen nöjd vilken vi än får, om vi nu får nån, men det borde vi väl. Ja.

 

Erik kommer hem på lunchen och jag måste lugna ner mig, gå ut en sväng och få frisk luft, tänka färdigt alla tankar. Det spritter i mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits