S(j)u(k)doku

Jag har blivit alldeles sjuk. Ja, det började förra helgen med att vara en förkylning med ovanligt jobbig hosta och halsont. I torsdags var jag fed up med att sitta hemma och inte kunna röra ett finger så jag bestämde mig för att gå en långpromenad. Ajabaja, sa kroppen, för i går kom feberkänslorna. Så de senaste dagarna har det blivit mycket tidningsläsande och tv-tittande i sängen och jag har förstått mig på grejen med sudoku! Det är en bra uppfinning det där, det får mig att känna mig så smart att sitta och klura med siffror och minnas att jag bara är ointresserad av matte och logik, inte dålig på det! :)

Ännu ingen vinterkräksjuka eller influensa i alla fall och jag hoppas jag slipper det... Nej, snart kommer pojkvännen med något jag kan äta och sen får jag väl återgå till de vanliga sysslorna... Ciao ciao.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Krya på dig!! Hoppas du blir frisk snart, det är ju inget roligt att vara sjuklig. Men du har ju i alla fall möjlighet att vila lite nu när du inte har lektioner du måste gå på, även om du förstås behöver skriva ändå. Vila lite till så blir det förhoppningsvis bättre snart! Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits