Uppdatering

Jag har ett dragspel. Jag har pengar. Förra månaden tjänade jag ihop hela 9000:- netto på att jobba 60% av en heltidstjänst med mitt favoritämne. Det räcker helt klart till hyran.

Dessutom söker nu Spyken en (vikarierande) latinlärare. Vad sjutton hände med det där ämnet (svenska) jag läste bara för att jag verkligen skulle få jobb? Jag bor ju i Sverige där man talar svenska. Det är förvirrande.

För övrigt, nämnde jag att jag har ett dragspel? Trots förkylningen leker livet lite mer än innan.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Härligt att höra och hoppas att du får det där jobbet på Spyken också då och att det går att kombinera med det på Katedral. Du har ju i alla fall inte jättemånga att konkurera med för en latintjänst, åtminstone inte i jämförelse med en svensktjänst.

Och ja.. du har ett dragspel. :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits