Sol omnibus lucet

Det är verkligen sommar nu och jag njuter så gott det går. Betygen är satta, bara enstaka arbetsuppgifter återstår. Snart är det fotbolls-EM vilket jag börjar ladda inför... Ja, än så länge innebär det bara att följa sporten på TV men snart kommer tidningarnas EM-bilagor = jag kan nörda på riktigt.

Det är ändå skönt att ha det som jag har det nu: jobba lite grann, men inte så mycket. När det väl blir sommarlov blir jag lätt rastlös. Men å andra sidan ska jag nog komma på något att sysselsätta mig med.

Vill även meddela att jag gästbloggar på
Latinbloggen den här veckan, eftersom Moa är bortrest. Varsågod att klicka om ni väl läsa latinreflektioner.

Kommentarer:
Postat av: Cazzis

Sommmmmmar =D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits