Föölseda

Nu har jag fyllt år och känner mig äldre än äldst. Eller egentligen inte. Eftersom jag umgås nästan enbart med personer som är äldre än jag så blir jag alltid lika överraskad när jag påminner mig själv om min ålder. "Va? Är jag inte äldre än 24?" liksom.

I present fick jag bland annat en bil (!). Ja, det var den största presenten, men ingen direkt överraskning eftersom den har stått i garaget och använts flitigt sedan början av oktober. Utöver det fick jag bland annat en kaffebryggare, en vas, lyxchoklad, presentkort på Bengtssons ost,
parfym och Dominic Ingemarks senaste bok. Men framför allt fick jag sällskap av min och Eriks familj och massor av facebookhälsningar.

Jag känner mig utvilad, höstig och redo att skriva examensarbete.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Grattis igen! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits