Och så var det juli

Jag glömmer helt bort min lilla blogg när livet bara vandrar på utan varken ris eller ros. Eller så är det bara att jag är för upptagen med annat för att sitta vid datorn. Egentligen hade jag velat skriva allt om mina "favorit"patienter men det går ju inte med tanke på sekretessen. Det känns väldigt torftigt, ni skulle bara veta vilka fantastiska levnadshistorier man får höra ibland! Precis som jag skrev i kommentarsfältet tidigare så suger jag åt mig av alla fina ord jag får på jobbet, även om det bara skulle vara en mening av beröm i veckan. På så sätt kan jag lugna ner mig och göra ett bättre jobb. Det blir en väldigt god cirkel. Hela arbetsplatsen kryllar av optimistiska, välutbildade och framåtsträvande individer som tänker på samma sätt. Det finns givetvis undantag men det känns i alla fall aldrig hopplöst. (Jag har hatat vissa tidigare sommarjobb, det är därför jag analyserar det hela så mycket...)

Nu börjar jag känna av en lätt förkylning så det blir nog strax en kopp te för min del. Återkommer när andan faller på...
Ciao.

Kommentarer:
Postat av: Liselotte

vad roligt att läsa att du trivs så bra på ditt jobb och att du är så duktig på det dessutom. Har sagt det förr, men säger det igen : är såå stolt över dig och glad att just du är min svärdotter!!

Postat av: Terese

Jag håller med Liselotte, det är härligt att läsa att du verkar trivas så bra med jobbet. Det måste ju vara massor av intressanta möten där och säkert riktigt lärorikt. Skönt att kunna få ut något av jobbet nu när du måste jobba, något mer än pengar alltså. Kram på syster!

2007-07-11 @ 22:23:26
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej Gabrielle! Kul att du trivs på ditt sommarjobb. Hur är det annars med allting? Skulle vara roligt att ses snart, jag drar ju till la France sen :). Kommer vara i växjö en del i augusti som planen ser ut nu. Hur ser det ut för dig? Hoppas allt är bra. Kram Anna!

2007-07-17 @ 16:13:21
Postat av: Gabrielle

Hej Anna! Jag vet inte var jag ska svara dig då du är blogglös numera och jag inte är säker på din e-post. Jag jobbar hela sommaren och har inte längre ledighet än 2 dar i sträck, så som tidigast åker jag nog till Växjö i slutet av augusti. Lovar att höra av mig om jag åker! Annars, ha det bra i Frankrike!
Kram!

2007-07-19 @ 13:34:51
URL: http://gabrielle.blogg.se/
Postat av: Anna

Skaffa dig facebook! Det sprider sig som en löpeld och är ett jättetrevligt community som bygger på open source. Det tycker jag att du ska prova. Jag tror att jag har skickat inbjudan till dig, men jag kan skicka en till - har du din vanliga hotmail-adress? Min mail är anna227 [at] gmail . com. Vi hörs! Kram

2007-07-20 @ 14:51:02
URL: http://www.facebook.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits