Nytt nytt

Vad tycks om min nya stajl? Det var i onsdags som Erik satte sig ner och knåpade med koder och program av alla de slag och jag satt intresserad bredvid och såg på. Det blev i alla fall väldigt fint! Eventuellt blir det fler förändringar framöver.

Tyvärr känner jag mig nästan för upptagen för att hinna sitta här och skriva en massa inlägg. Det är mindre än en vecka till tentan och samtidigt överbelastar jag mitt skrivbord med feta dammiga böcker och lösblad i såna mängder att jag inte vet hur jag ska hålla ordning, allt på grund av uppsatsen. Skit, den måste bli klar.

Fick svar från min handledare vilket i och för sig gör mig glad, men hur ska jag tolka honom? Han skriver korta noteringar och struntar i att svara på mina frågor. Och det är inte längre något "det ordnar sig nog" utan jag får nästan känslan av att en suck hänger i luften. Frågetecken efter frågetecken, ofta dubbla sådana, som tur är inte trippelt. Den dag jag får höra något som antyder ett betyg blir den mest lättande i min universitetshistoria. Och jag kommer ha en filosofie kandidatexamen.

Jag utlovar ett firande på nåt njutningsfrossande Satyricon-vis för att äntligen äntligen få lov att glömma portkoden till Classicum.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Din uppsats blir nog klar snart..

Bloggen är jättesnygg förresten, men är det bara min dator, eller ska menyn hamna under all text? Den där det står "Till startsidan" och "Om" med din bild och så. Just nu ligger den längst ner på sidan.

Lycka till med tentapluggandet!

Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits