Sankt Haaans

S:t Hans Gränd

 

Jag bara kände ett stort behov av att visa denna fantastiskt inte så smickrande bilden på S:t Hans Gränd, den enda bilden LKF bjuder på. Ja, där uppe på andravåningen ska vi bo i alla fall. Tvättstuga, två toaletter, garage. Madness.

 

I dag är veckans enda lediga dag som jag har fyllt med aktiviteter, trots min förkylda nedbrutna kropp. Jag har tvättat, gått ut två ärenden, bakat bullar och diskat. Och så har det blivit lite mer friidrott och några mail som skickats iväg. Och snart är det torsdag. Hur många arbetsdagar har jag kvar nu? ÅTTA! (fast jag har blivit erbjuden fler men jag svarar nog nej, men nja, jag får se...) 


Kommentarer:
Postat av: Terese

Tjusigt värre. :) Sicka överklassfasoner förresten med två toaletter! :p Och tvättstuga! Och garage! Pah! :)

Nu har jag bara TRE dagar kvar att jobba. Torsdag och fredag den här veckan och onsdag nästa vecka. Tjoho. Känns jätteskönt, för jag är ganska trött på det nu. Längtar efter att plugga igen. :)

Postat av: Terese

Tjusigt värre. :) Sicka överklassfasoner förresten med två toaletter! :p Och tvättstuga! Och garage! Pah! :)

Nu har jag bara TRE dagar kvar att jobba. Torsdag och fredag den här veckan och onsdag nästa vecka. Tjoho. Känns jätteskönt, för jag är ganska trött på det nu. Längtar efter att plugga igen. :)

2005-08-10 @ 16:00:00
URL: http://tessi.blogg.se
Postat av: Terese

Tjusigt värre. :) Sicka överklassfasoner förresten med två toaletter! :p Och tvättstuga! Och garage! Pah! :)

Nu har jag bara TRE dagar kvar att jobba. Torsdag och fredag den här veckan och onsdag nästa vecka. Tjoho. Känns jätteskönt, för jag är ganska trött på det nu. Längtar efter att plugga igen. :)

2005-08-10 @ 16:00:19
URL: http://tessi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits