Sommaren i city

Åkte till Växjö i går efter en för- och eftermiddag som gick i stressens tecken. Vi kom i alla fall i väg och hade lyckats få med allt vi skulle ha med och hade gjort allt vi skulle. På kvällen var vi på Martins 25-årsfest som var över förväntan rolig. Vi spelade brännboll, åt god grillad mat, drack vin och bål och lekte massor av lekar. Det var toppen att kunna sitta utomhus en hel kväll i ren sommarstil och jag kände av ledigheten och Linda var glad och det var inte alls som senaste festen jag var på här när allt slutade i tårar och osämja. Festbilder dyker nog upp senare.

 

I dag har vi varit på stan i solskenet och jag har köpt en ny bikini. Börjar längta till Portugal nu. Gud vad saklig jag är. Later!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits