Grüss gott!

Hälsningar fran Wien - Österrikes hektiska men vackra huvudstad. Vi lämnar staden i kväll för att aka vidare till Schweiz, vilket jag har längtat efter under hela resans gang. Jag orkar inte redogöra för allt vi har gjort och inte har gjort, men det här var i alla fall var andra hallplats för resan - tidigare var vi ju i München, där det mest blev omkringvandrande och en himla massa tysk öl (alla dricker ju öl där).

I dag har vi i alla fall besökt huset där Sigismund Freud levde under manga ar fram till han gick i exil 1938. Har även avnjutit en apfelstrudel med glass.

See ya later, in another town somewhere in Europe. Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Terese

Åååååh vad spännande!! Jag måste säga att jag blir lite avundsjuk, men är samtidigt riktigt glad att ni kom iväg till slut! Hoppas ni har riktigt roligt! :) Och Wien är underbart.

Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits