Konstigast

Konstigaste samtalet i skolan i dag, med en av skolassistenterna:

- Hej, jag heter Gabrielle, det var jag som mailade dig häromdagen. Jag undrade... (blir avbruten)
- Gabriella? Eller Gabrielle?
- Gabrielle.
- Gabrielle, det är väl ett pojknamn? Eller heter du Gabriella?
- Nej, Gabrielle.
- Gaaabriel är pojknamnet ja?
- Eh ja. Men det var inte därför jag kom hit...

För övrigt har det kommit en till latintjänst att söka på Arbetsförmedlingen. Det här blir femte lärartjänsten i latin som jag söker på ETT år. Latin is the shiiit.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Haha.. lite förvirrad skolassistent?

Jag såg den latintjänsten.. på en friskola i Malmö va? Det verkar vara lite omsättning på latinlärare här omkring, även om tjänsterna inte är så stora.

Postat av: Terese

Haha.. lite förvirrad skolassistent?



Jag såg den latintjänsten. På en friskola i Malmö va? Det verkar finnas lite inom latin ändå, även om tjänsterna inte är så stora.

2008-12-04 @ 21:55:45
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com
Postat av: Terese

Nu är jag förvirrad.. :p Det där skulle bara komma en gång.. min dator är knäpp.

2008-12-04 @ 21:56:32
URL: http://www.theshillyshallyhen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits