Ice ice baby

Jag har vilsevandrat i solsting som bytts ut mot ren lättja och sedan lätt sommarångest. Jag vet inte vad jag ska göra och om jag ska skämmas för att inte göra nåt. Pojkvännen är ju också så långtifrån aktivitet som man kan komma så det är bara jag själv som kan sparka mig i röven. Det är liksom en sån där period när livet egentligen är rätt bra men en period som inte bådar så bra inför nästa månad och om inget händer så kommer vi sitta med fickorna tomma i slutet av juli. Det är konstigt mycket "is i magen" som florerar i bekantskapskretsen just nu. Rätt otäckt egentligen med frusna klumpar i maggropen. Och hur de inte kan smälta förstår jag inte.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Tja, man måste inte alltid göra något. Det har du själv sagt till mig. :) Fast jag börjar också känna mig lite stressad nu när jag tänker på hur mycket jag vill göra och hur kort sommaren är. Knas. I morgon ska vi i alla fall på utflykt. :) Kram.

Postat av: Liselotte

usch, Gaby, säg inte sådär- får också iskall klump i magen. Men, du ska se att det ordnar sig! NI får väl "låna" av era föräldrar ;)

2007-06-15 @ 17:44:35
Postat av: Gabrielle

Ja, det ordnar sig. För oss och för alla jag känner som har is i magen. "Det löser sig med skridskor, bara man har is" som min mormor brukar säga. Och is har vi ju i massor. :D

2007-06-17 @ 13:01:00
URL: http://gabrielle.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits