Bajs och stank och mörker

Nu har ett svart regnmoln åter lagt sig över Lund och Gud pissar så att vattnet rinner över i mina stackars blomkrukor. Jag cyklade hem från jobbet nyss och lär ha sett ut som Tant Sur när jag kom innanför dörren. Än surare blir jag när köket stinker av sopor och disk och det ligger skräp och kläder slängda över hela lägenheten. Ingen mat finns där heller förutom den som ligger som stenhårda isklumpar i frysen. Jag trodde jag bodde ihop med någon som kunde hjälpa mig med sånt där. Men nej nej! Det är bara att fortsätta jobbardagen i sin egen lägenhet alternativt börja gräla med pojkvännen som tydligen har klister i röven.

GAH!

Kommentarer:
Postat av: Liselotte

suck :( så tråkigt. Hoppas han skärpte till sig, klisterröven, så du fick hjälp till sist.

Postat av: Gabrielle

Jo, sen tog han sig i kragen och bjöd på mat i alla fall :) Ingen står ut med min utputade underläpp i mer än nån timme.. haha

2007-07-23 @ 20:53:00
URL: http://gabrielle.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits