Fina fisken

Nu är det vardag igen efter en underbar helg i Danmark. Det har verkligen varit njutning ut i fingertopparna och vi har gjort så himla mycket. Vi har badat, spelat pingis, åkt skridskor, festat, spelat minigolf i hagel/regn, ätit gott (flera gånger om), badat bubbelbad, spelat spel, sjungit, dansat... och bara tagit det lugnt! Helgen kunde inte blivit mycket bättre! När vi kom åter till Sverige på söndagen så åkte Erik och jag med till Landskrona för att fira valborg lite med Dan och Melissa och några andra landskroniter. Och i går slappade jag bort första maj framför tvn och la mig utmattad kl. 22.

Jag har tagit drygt 100 foton och ska klistra ihop ett litet fotoalbum som svärmor ska få. Men det får vänta någon dag. I dag är det nämligen självförtroende-ryggdunk som gäller fram till kl. 13 då jag ska träffa uppsatshandledaren. Nu måste vi verkligen sträta på alla krokiga linjer så att vi kommer på det klara. Inga mer petitesser som vad som ska och inte ska kursiveras i fotnoterna eller om de latinska ablativformerna bör ha accenttecken på sista bokstaven. Nu ska skiten väck från mina händer så att mitt liv med kandidatexamen kan börja.

Wish me luck!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits