Äh

Smått irriterad i dag, antagligen på grund av att jag har sovit för lite. Erik och jag låg och diskuterade sedan vi lagt oss (sell-outs - läs Stefan Holm i nya McDonaldsreklamen -, varför kvinnor tjattrar så mycket, friskolor...) och när jag fick för mig att titta på klockan så stod den på 3.23. Det var ungefär då Erik berättade att han skulle vara i skolan klockan 9. Och i morse, vid 8.40, ringde telefonen: pappa. Trots att jag sagt till honom att ringa efter 10-11. Men det är väl svårt att acceptera att folk inte stiger upp vid 5.55 längre. Och varför skulle man göra det? Vi är ju stadsbor, inga bönder.

Så efter det kunde jag förstås inte somna om, utan slängdes rakt in i ytterligare en sån där dag då det bara är helt omöjligt att öppna syntaxbibeln. Pengarna är slut och jag kan inte komma på nåt sätt att erövra världen på. Kom hem nu, Erik.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits