Status schizofren

Fick ett mail från min handledare där han bekräftade att han fått uppsatsen och att han höll på att läsa den. Plus två ord som bevisade att han tolkat min oro rätt: "Hav förtröstan!"

Det är torsdag, vilket innebär dagen-innan-tenta-dagen. Givetvis är min pms så intensiv den bara kan bli, vilket innebär att jag i ena stunden kan sitta på golvet och önska mig döden medan jag i andra struttar runt i lägenheten och sjunger som värsta drogade psykfallet. I närmaste skottzon står Erik som inte fattar var den där glada människan han lämnade i lägenheten för en halvtimme sedan tagit vägen och vem den arga ragatan är som frenetiskt står och skrubbar bort intorkade rester från diskbänken.

Nu har jag msn:at lite med Helena vilket lugnade ner mig en aning. Kanske orka med lite fonetikläsning?

Kommentarer:
Postat av: Terese

Jag hållar tummarna för dig i morgon.

Postat av: Terese

Eeek.. jag laddade ner Mozilla Firefox och ser nu din blogg så som den ska se ut.. så fin den är. Råkade dock upptäcka att den där effekten jag lagt in i min egen blogg, där texten blinkar, visst fungerar i Firefox. Jag såg aldrig något i Explorer, så jag tänkte inte mer på det. Vad fult det var. Och texten är förflyttad också. Som det kan bli.

2006-03-09 @ 19:29:34
URL: http://tessi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits