Kom hela mig med dina händer

Det blev ett litet snapsglas likör framför Melodifestivalen, sedan jag tagit mig samman från mitt orkar-inte-nåt-sammanbrott. Jag tycker det programmet har kommit över sin töntighetsstämpel trots att det föga bjuder på musikaliska storslagenheter. Det är ju underhållning, trots allt. I dag var jag tvungen att följa fenomenet Alexander Bard (läs!). Jag kan inte bestämma mig för om jag ska digga eller dissa honom... Han är speciell i alla fall. Och har haft mustasch sen han var 12!

Annars var jag mest avundsjuk på Patrik Isaksson, som både hade ett fint piano och en snygg ordlek med ordet "hela".

Kommentarer:
Postat av: Terese

Vad ni är snälla. :) Man måste ju prova sig fram för att lära sig ju. :) Jag ska nog få ordning på den, så småningom.. jag testar och testar.
Förresten.. du fick ju en bränd cd med photoshop en gång har jag för mig, har du kvar den? Jag vill ha photoshop, men det kostar ju typ 1000 kronor! Det finns väl ingen som har råd med det. Nåja.
Kram på bästaste systern.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits