Gratisgenerationen

Eftersom jag är en tragisk sucker vad gäller saker som är gratis så har jag nu gått med i Gratisgenerationen. Som medlem får man dels ta del av en del erbjudanden, t.ex. att hyra film gratis, köpa billiga linser och en del annat. När man värvar ett visst antal vänner så kan man få riktigt fina saker, som presentkort på 500:-, mp3-spelare, nintendospel etc.

Så nu ber jag er å det hövligaste att låta mig värva er! Gå in på denna länk: http://gratisgen.se/?ref=45066
eller ange mitt ID 45066 när ni blir medlemmar.

Om du tycker det låter ointressant, kolla ändå in de saker man kan få. Om man lyckas värva riktigt många vänner kan man få exempelvis en X-box-spelkonsoll, presentkort på IKEA på 1000 kronor etc. !

Helgkram från mig (som fortfarande är lite sur över att översättningstentan var så svår i dag)!

Kommentarer:
Postat av: Terese

Jag gick med, bara för att jag är så snäll. *ler snällt*

Postat av: Gabrielle

I love you!!! :)

2006-12-09 @ 18:24:01
URL: http://gabrielle.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits