Fotboll i magen

Jag vet inte riktigt vad som har hänt den här veckan; jag minns inte exakt. Vet bara att jag gått från tröttast-i-världen (ligga i soffan, äta onyttigt, sova) till hyperaktiv (träna, vårstäda balkongen, powerwalka till och från skolan) och däremellan har jag mest sett tiden passera. I går fick jag tillbaka realiatentan som jag gjorde under samma omständigheter (ingen ro i kroppen, ingen kontroll) och det blev VG. Fira, fira, tänkte jag och köpte en påse lösgodis och i dag känns det som jag har en fotboll i magen. Dessutom drömde jag i natt att jag "födde ut" en liten stenhård boll av människokött, typ som en misslyckad bebis. Usch.

Morgonångest suger! Det regnar ute och jag som tänkte gå ut och gå. Jag ska peppa mig själv lite och återkomma med nya krafter. Tjipp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits