Röra

Åh vad hungrig jag är! Ordet "röra" borde inte få mig att tänka på nån smarrig färgglad grönsaksröra eller nåt med kött (åh jag vill ha kött!) men så blir det när man kör försöka-äta-så-lite-som-möjligt-dieten. Erik sa att det lät anorektiskt att göra så, fast ingen behöver oroa sig eftersom jag älskar mat för mycket för att gå åt det hållet.

Jo, det "röra" jag syftar på är att vi i går fick reda på att killen i vår lundalägenhet flyttar ut den tjugonde vilket har fått oss att sätta igång våra lazy butts och dra ner/ut grejer från lådor och hyllor och därmed skapat lite av en flyttröra. Men vi kom på att det egentligen inte tar så hemkt lång tid att fixa sånt där. Båda våra mammor har ju ringt ett antal gånger per vecka och frågat "Har ni börjat packa ännu?" med den egentliga betydelsen "Men nu får ni ju allt börja packa annars hinner ni inte" men sen så kom vi fram till att vi är energiska ungdomar medan de är föråldrade och slöa.. :)

Until later...


Kommentarer:
Postat av: Terese

Haha.. :D nä, att packa ner saker brukar inte ta så lång tid.. det är att packa upp dem som tar tid, för då har man hunnit förbruka ser-fram-emot-flytten-energin. Men det blir nog bra. När blir det flytt då?

2005-09-15 @ 17:30:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits