Jo, det går an

I går ställde vi bilen med körförbud intill åkern i Vadensjö, la oss på motorhuven och såg en hel glob av stjärnor, hela vintergatan, galaxen tycktes det mig och jag kände mig väldigt väldigt liten. Jag surfar runt i bloggarvärlden och ser att det inte bara är jag som tänker virrigt och undrar varför världen är så konstig. Vi är några miljarder...

Den här dagen är helt värdelös, förutom att jag har kittlats med Erik och läst ut Det går an. Almqvist var en smart snubbe. Jag förstår inte hur man som man själv kan beskriva Sara, som är så naturligt och genomgående skön, utan att falla i gubbsjukefällan. Det är så fint.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Aha.. på det viset. Då ska jag genast avsluta ljusterapin. Lilla stackarn. Den ser så ledsen ut.

2005-09-06 @ 15:44:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits