Goody

Det kanske tycks lite too good to be true men en sån här finns numer i Eriks och min ägo och det var en mäktig deal kan man nog hålla fast vid. Jag behövde egentligen inte övertalas men Erik försökte det ändå med en fin överenskommelse: "Om vi köper denna går jag med på att köpa allt crap på IKEA sen när vi flyttar..". Haha :)

I dag har jag läst 100 sidor Wuthering heights och tränat (fast nä, det var inte skönt, i dag var det mest en pina) och förhoppningsvis kan det bli nåt av den här kvällen. Ciao ciao.

Kommentarer:
Postat av: Terese

Haha.. mamma är rolig.
Jo, det är nog så att jag och pappa är übernojiga att nåt ska hända. Men tja.. jag kanske skulle stänga av virusprogrammet då. Men å andra sidan, tänk om det faktiskt kommer in ett virus då!

2005-09-10 @ 12:14:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits