Mitt mission

Oinspirerad och uttråkad bad jag Erik komma på ett mission till mig, under eftermiddagen. Hans mission var: att cykla iväg och köpa mineralvatten och ta följande fem bilder med digitalkameran:
  1. Ett på havet
  2. Ett på vallgraven
  3. Ett på bygget där Åhlénshuset var innan
  4. Ett inne på butik Paradis
  5. Ett valfritt
Fast kamerabatteriet krånglade så nummer fyra kom inte med, men så här blev det i alla fall.

Havet



Får vid vallgraven



Det nya Åhlénshuset på en skylt



Ett får



Min cykel



Sen så köpte jag mineralvatten och ägg och sen gjorde vi pannkakor och åt dem med rabarbersylt. Nu är Dan här och slappdagen shall continue...

Kommentarer:
Postat av: Terese

Vilka fina bilder!! Ser ju riktigt poetiskt ut! Dessutom har ni en riktigt bra kamera.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits