Fixa trixa

Har försökt injicera nåt slags sommarlovskänsla rakt in i blodomloppet och faktiskt lyckats lite grann. Fick mig själv att tro på jordgubbar med mjölk till lunch, ett eftermiddagsdopp i havet och en runda på stan i solskenet. Men som vi alla vet har jordgubbarna ruttnat för länge sedan, havet är för kallt och vad skulle jag göra på stan utan pengar? Men det känns ändå mysigt att vara ledig. I går kväll unnade jag, Erik och Dennis oss en pizza var och jag kom på att vi verkligen inte unnat oss alls mycket sedan jobbarperioden började och Portugal hade blivit till ett minne. Pizza har jag nog inte ätit på en månad... Så ja, jag hade kunnat fylla bloggen med ett blarrande om de fylliga aromerna av en riktigt härlig Rhodos-kebabpizza, om nu det hade varit något som hade intresserat allmänheten.

 

Det jag ägnar mig åt i dag är att bocka av småärenden på en lista som bara finns i mitt huvud. Tvätt, vattna blommor, träffa Liselotte för att fixa borgensförbindelse, posta viktiga brev, skrubba köksluckor, ut och röra på mig... Åh, jag är ledig... Fan va skönt! 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits