Blueberry fields forever

Helgen var väldigt lustig men den blev ändå bra trots allt. Den inkluderade en onykter, blåslagen serb som kom till oss vid 6 på lördagsmorgonen för att han inte hade någon annanstans att ta vägen. Vi öppnade stora famnen, jag bjöd på scones och vi fick lägga om vår dygnsrytm och sova mitt på dan. Men sen kom vi iväg till stugan i alla fall, till lugnet.

På söndagen var vi ute och plockade en hel liter blåbär till min stora glädje. Jag älskar att plocka blåbär! Så i dag bestämde jag mig för att göra blåbärspaj av allt. Se nedan:

Blåbärspaj1

Blåbärspaj2

Nervositeten har greppat tag om mig nu när det gäller att komma igång med skolan och sluta med ovanor och börja ett nytt liv och allt det där. Dessutom ska jag på gynekologundersökning och måste fixa och trixa med lägenhetsbestyr och... Ja, egentligen behöver jag bara lugna ned mig. Om tiden går så löser sig allt det andra också.
Blåbärskramar från mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits